Kiddies Pride doreste sa isi multumeasca toti clientii si venim in ajutorul acelora dintre dumneavoastra care dintr-un motiv sau altul doresc sa returneze produsele. Politica de retur se refera atat la returnarile sau solicitarile de schimb marime/articol dupa ce clientul receptioneaza comanda, cat si la coletele refuzate de clienti in urma plasarii unei comenzi ferme (pe site, prin apel telefonic sau prin apel/mesaj Whatsapp).
Ultima actualizare: 18 octombrie 2023
Clientul este obligat sa verifice produsele din colet in cel mai scurt timp dupa primirea acestora. In cazul unei neconcordante cu comanda plasata sau specificatiile din site, sau in cazul in care produsele prezinta defecte de fabricatie sau sunt deteriorate inclusiv datorita transportului, clientul trebuie sa ne trimita imediat o sesizare in acest sens, dar nu mai tarziu de 24 de ore de la receptia coletului. In sesizare se vor anexa si dovezi fotografice ale problemelor sau neconcordantelor constatate. Orice reclamatie ulterioara acestui termen nu se va lua in considerare. Aceste sesizari se transmit obligatoriu pe adresa de email loud@kiddiespride.ro.
Conditiile in care puteti returna produsele achizitionate:
Renuntarea produselor cumparate fara invocarea vreunui motiv, conform legii comertului la distanta (Ordonanta Guvernului nr. 34/2014)
Daca produsul comandat nu este ceea ce ti-ai dorit, il poti returna pentru rambursarea valorii produsului (mai putin cheltuielile de transport) intr-un interval de timp de maxim 30 zile calendaristice de la data primirii produsului, fara invocarea unui motiv si fara penalitati.
Cum poti returna un produs?
Vrei sa ne returnezi o comanda? Nimic mai simplu! Completezi formular de retur disponibil AICI
Sau poti sa iei legatura cu noi prin e-mail sau telefon si te ghidam noi prin procesul de returnare.
Apoi, ambalezi produsul pe care doresti sa il returnezi in ambalajul original. Coletul trebuie protejat astfel incat nici produsul si nici ambalajul sa nu sufere stricaciuni. Daca produsele alese pentru retur au fost insotite de cadouri, trebuie returnate si acestea. Trimiteti coletul cu metoda de transport agreata de comun acord in prealabil.
Daca articolul returnat a fost insotit de cadouri, produse promotionale sau a facut parte dintr-un pachet de produse (bundle), va fi necesar sa le returnezi si pe acestea!
Cheltuielile pentru returul produselor sunt suportate de catre client, prin retinerea unei taxe de returnare in suma de 19,99 lei din totalul sumei de rambursat. Bineinteles, poti opta pentru a ne trimite coletul prin comanda ta la o firma de curierat rapid, caz in care nu vom retine nici o taxa de returnare. Trebuie sa stii ca nu vom putea accepta colete cu ramburs sau livrari prin Posta Romana.
Schimbul de produse: solicitarile pentru schimb de produse (marimi diferie sau alte produse daca nu se pot asigura marimile solicitate) se taxeaza cu 14,99 lei/colet (indiferent de numarul de articole) folosind serviciul "colet la schimb" de la Sameday Curier (sau similar de la alte companii de curierat), caz in care trebuie sa predai articolele la schimb direct curierului atunci cand acesta livreaza noua marime sau nou articol.
Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in cel mult 14 de zile (de regula se va realiza mai rapid) de la receptia coletului de retur, prin transfer bancar in contul IBAN specificat in formularul de retur. Daca doresti, poti opta pentru emiterea unui voucher personal valabil pe siteul nostru, cu o valabilitate de 365 de zile de la data emiterii. Acesta se va transmite pe adresa ta de e-mail.
Sunt exceptate de la plata taxei de returnare, comenzile trimise eronat sau cu produse gresite.
Sunt exceptate de la plata taxei de returnare, produsele cu neconcordante, defecte sau deteriorate, dar sesizate catre magazin conform conditiilor de mai sus.
Important: Produsele returnate, cat si ambalajul lor trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate, fara a fi fost purtate sau uzate. Coletul in care returnati produsul trebuie sa mai contina: etichetele intacte ale produselor. Daca produsul este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut, ne rezervam dreptul de a retine o taxa pentru repararea sa (daca este posibil) sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca second-hand.
Din motive de igiena, produsele din categoria lenjerie intima nu se pot returna (acestea pot fi: slipi de baie, chiloti, maieuri, sosete, dresuri, etc).
Produse ce fac exceptie de la exercitarea dreptului de retur:
Conform articolului 16 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, sunt exceptate de la dreptul de retragere:
- Produsele confectionate dupa specificatiile prezentate de consumator sau personalizate in mod clar;
- Produsele desigilate de consumator a caror noua comercializare ar putea prezenta riscuri din motive de igiena sau de protectie a sanatatii pentru alti consumatori.
Refuzul sau neridicarea unui colet: in anumite situatii, clientii pot refuza un colet din varii motive, existand inclusiv situatii cand acestia nu au putut fi fizic la adresa indicata de livrare pentru a receptiona coletul sau nu au ridicat coletul din locker in cazul acestei optiuni de livrare. Totusi, odata plasata o comanda (contract incheiat la distanta), clientul se obliga sa receptioneze coletul ce face obiectul comenzii, avand ulterior posibilitati de returnare.
In cazul unui colet refuzat, neprimit la adresa de livrare sau neridicat din locker, clientul va suporta costul de livrare tur asa cum este mentionat in comanda plasata si in factura emisa. In cazul in care livrarea unei comenzi este gratuita prin atingerea pragului minim pentru a beneficia de livrare gratuita iar clientul refuza sau nu primeste coletul din vina sa exclusiva, clientul va suporta costul expeditiei tur dupa caz: valoarea minima in curs pentru comenzile platite cu card (12,99) sau valoarea minima in curs pentru comenzile cu plata ramburs (19,99 lei) la domiciliu sau in lockere. Sumele mentionate mai sus in cazul neprimirii sau refuzului unui colet se vor evidentia in facturile de stornare si se vor retine din transferul aferent in cazul in care comanda a fost achitata in avans, sau prin alte metode legale pentru clientii care au optat plata in sistem ramburs. De asemenea, magazinul isi rezerva dreptul de a refuza viitoarele comenzi ale clientilor care au un istoric in nepreluarea sau refuzul coletelor, nelimitandu-se doar la istoricul inregistrat pe site.